خوب یوگا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خوب یوگا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

آیا یوگا خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ یوگا در هند سرچشمه گرفته و آن را تا بیش از 5000 سال سابقه. این بیش از یک تناسب اندام مد روز است، اما می تواند در درمان بیماری های مختلف مزمن از جمله نارسایی کلیه استفاده می شود.

هستند به شمار بسیاری از در یوگا که مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد و آنها گرفته است و ثابت می شود در تسکین اختلالات کلیوی و تشدید عملکرد کلیه بسیار موثر است.

کبرا در برخواهد داشت. دروغ در شکم را با دست صاف بر روی زمین در هر طرف. دم و گسترش ستون فقرات به جلو، بلند کردن قفسه سینه و سر را از روی زمین. اطمینان حاصل کنید که theat ساق و پا موازی هستند و وجود دارد نگه برای چند نفس. این موقعیت در یوگا می تواند کمک به تحت فشار قرار دادن خفیف در کلیه ها و احیای عملکرد کلیه.

شتر در برخواهد داشت. زانو زدن روی زمین، گسترش ستون فقرات، باز کردن قفسه سینه و رسیدن به پا. اطمینان حاصل کنید که ران خود را عمود بر کف و انگشتان پای خود را جمع می کنند. این وضعیت می تواند کمک به ترویج گردش خون و همچنین سیستم گردش بدن.

بلند کردن پاها. این بسیار ساده است اما بسیار مفید است. دروغ در پشت، دم و بالا بردن وقفه به 30، 60 و سپس 90 درجه، برای هر یک از 10 ثانیه نگه دارید. این ورزش می تواند کمک به از بین بردن اختلالات گوارشی و عضلات شکم خود را اعمال می کند.

تنفس. ورزش نفس نیز بسیار ساده است، اما آن را متفاوت از تنفس معمول است. استنشاق از طریق سوراخ بینی سمت چپ و بازدم از طریق سوراخ بینی سمت راست و سپس با سوراخ بینی سمت راست دم و بازدم از طریق یک سمت چپ. این جایگزین تمرینات نفس سوراخ بینی می تواند گردش خون را ارتقا دهد.

اگرچه یوگا امن است، هر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نمی تواند تمام شمار انجام دهد. برای مثال، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، خم و موقعیت دیگر است که می تواند فشار بر روی شکم و پشت باعث باید اجتناب شود. اگر بیماران دارای فشار خون بالا و یا درد کمر، آسانسور پا باید اجتناب شود. این تمرین یوگا در حالی که تماشای برخی از پزشک حرفه ای و یا تحت معلم راهنمایی اگر شما یک مبتدی یوگا هستند لازم است.

اگر شما سوال دیگر در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: